Hodnocení dodavatelů

Dávejte a vybírejte dle hvězdiček – pomáháte sami sobě.
Na SVJPoptavky.cz můžete hodnotit každého dodavatele, který projeví zájem vám dodávat zboží nebo realizovat vaši SVJPoptávku. Hodnotit můžete hned několik kategorií, každá z nic pomůže si dobře vybrat jinému předsedovi. A jiný předseda zase pomůže svým hodnocením vám.

Hodnotit můžete Vystupování a jednání dodavatelů, Dodržování slíbených termínů, Přístup k zákazníkovi a samozřejmě Nabídnutou cena díla. Hodnocení je velmi jednoduché a hodnotit se dá kdykoliv v průběhu jednání s dodavateli. Jakmile budete mít pocit, že konkrétního dodavatele chcete pochválit svým hodnocením, neváhejte. A stejně tak neváhejte, jakmile nabudete pocitu, že se dodavatel snaží kličkovat, vymlouvat nebo podvádět.

Hodnoceni obr.1

Hodnocení Vystupování a jednání dodavatelů
V této kategorii hodnoťte, jak se vám s dodavatelem jedná. Jednání, jeho způsob, vystupování dodavatele významně ovlivňuje kvalitu odvedené práce. Již z jednání se dá bezpečně poznat, jak dodavatele přistupuje k zákazníkovi a jeho potřebám.

Hodnoceni obr.1

 

Dodržování slíbených termínů
Solidní gentleman dodržuje, co slíbí. A u dodavatelů to platí dvojnásob. Říká vám dodavatel, že zavolá a pak jej musíte nahánět vy? Slíbil, že pošle smlouvu a vy na ni týden čekáte? Pak buďte nemilosrdní a nedejte žádnou hvězdičku. Dodržování slova a slibu patří do kvalitního obchodu. Vybírejte si ty, co dodržují slovo, slib. Tito vám budou držet smlouvu, záruky a budou si vašich peněz vážit.

dodrzovani termínů

Přístup k zákazníkovi
Nechcete se smířit s tím, že rčení „náš zákazník, náš pán“ se vytrácí z českého podnikatelského prostředí? Pak nemusíte! Vyberte si pouze ty dodavatele, kteří tento princip uznávají. Neznamená to ovšem, že dodavatel je dobročinnou organizací. Servis, zvláště ten opravdu nadstandardní, si musí zákazník zaplatit. Porovnávejte úrovně servisu a pro-aktivitu vašich dodavatelů a dle toho je hodnoťte.

dodrzovani termínů

Nabídnutou cena díla
Hodnoťte nabídnutou cenu díla. Ale i zde mějte na paměti, že nejdražší nemusí vždy znamenat nejlepší, že nejlevnější nabídky nemusí být vždy výhra v loterii.  Ale pokud se vás pokusí doslova někdo okrást, nenechejte si to pro sebe. Jakmile si dodavatel svou cenu obhájí, pak jej pochvalte. I drahé nabídce se dá dát plné hodnocení, pokud je za ní kvalita materiálu nebo služby.